Relaxujeme v zeleni Central Parku
JoeMax & Lotrinkas
Dnešní datum: 19. 09. 2018  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Weblinks
Hlavní menu

24 25 26 27 28 29 30

Cestování

* Relaxujeme v zeleni Central Parku

Vydáno dne 20. 04. 2010 (2773 přečtení)

Pondělí začalo docela optimisticky. Jednak jsme měli nádherný východ slunce (snad ty barvy propána nebyly zapříčiněné sopečným prachem) a pak se mi hned ráno povedlo přes telefon přebookovat nedělní dvouzastávkový let na přímou linku New York - Praha!

U snídaně i po ní jsem vyřizoval střídavě z notebooku a iPhonu firemní záležitosti, instruoval kolegy v kanceláři ohledně objednávek a dalších věcí a musím zaklepat, mobilní technika funguje bezchybně. Po třech zblajznutých přeslazených donutech, opečeném toustu s máslem, kafi a džusu jsme se vydali ven. Sluníčko svítilo tak silně, jako by se snažilo odčinit ty tři předešlé zamračené dny, a tak jsme logicky zamířili za jedním z úžasných míst New Yorku - do Central Parku.

Metrem jsme se nechali zavézt až na nejodlehlejší cíp parku, který jsme dosud neprozkoumali - a pustili se do průzkumu :) Velmi sympatická byla přítomnost toaletního domečku, kde si Dany stěžovala, že jí pod příčkou budou vidět nohy, stejně jaké té paní za toaletách u jezera :). Hned vedle byla - řečeno italským žargonem - Area Pic-Nic, kde jsme odložili kabely a bundy a konečně na Manhattanu vytáhli do první a bohužel taky rovnou poslední akce náš létající talíř. Po pár minutách hrátek jsme pokračovali v cestě.

Loudavě jsme se procházeli po cestičkách lemovaných stromy, keři, tulipány, narcisy a všelijakou další květenou, míjeli skály, kopce, louky, potůčky a jezírka zuřivě fotili okolí, ptáky, pochopitelně veverky (!!!), sebe, případně se nechali fotit od kolemjdoucích, kteří soucítili s naším údělem turistů trávící v New Yorku nedobrovolně prodlouženou dovolenou a přáli hodně štěstí. Takhle jsme obešli celý obrovský rezervoár Jacqueline Kennedyové, běžecká trasa kolem něj vede prakticky neustále ve stínu úžasně rozkvetlých okrasných třešní.

Pořád jsme se museli pozastavovat nad tím, kolik je i v pravé poledne v parku lidí, rozhodně všichni nevypadali na to, že by si přišli posedět na trávě s přáteli nebo zaběhat jen tak během pauzy na oběd. Máme na toto téma několik teorií, z nichž jedna praví, že to jsou placení animátoři, kteří fingují v Central Parku nával, druhá pak, že jsou to lidé nezaměstnaní, trénující na maratón, který by vyhráli a získali bohatství a slávu. Ale to je spíš blbost :)

FOTOGALERIE Z DNEŠNÍHO DNE ZDE

Když už nás bolely nožičky, park jsme podél budovy Metropolitního muzea opustili a po 73. ulici zamířili k Českému národnímu centru. Jednou týdně tam promítají české filmy a ten den D je zrovna zítra (tedy v úterý), kdy poběží Tmavomodrý svět od pánů Svěráků. V centru jsme shlédli minivýstavu Praha očima tajné policie, sestávající ze špionážních fotek a videí StB.

V hale jsme narazili na rodinku, která se dostala do stejné situace jako my a taktéž sehnali odlet až o týden později, ovšem s jinou společností. Hádám tedy, že se jim výlet prodražil nejen o hotel, ale taky o nové letenky, což my jsme na tom ještě dobře :) Popisovali jsme jim, jak pořád sledujeme internet a snažíme se lovit volné lety a jak jsme našli volnou přímou linku, ale oni prý na žádné alternativní spojení nenarazili. Zvláštní, asi holt záleží na tom, jak intenzivně to člověk zkouší (já tedy hodně).

Chtěli jsme si na místě dát ještě taky nějaký echt český oběd, ale bohužel restaurace je pouze na papíře - dostali jsme od místní pracovnice tip na podniky v brooklynské Astorii, ale to bude asi pěkná mastnota. Vzali jsme zavděk pizzou malého Vincenta (či spíše Vincentova malá pizzérie - Little Vincent's Pizza), oba jsme si dali zajímavou BBQ (barbecue), já ještě plátek žampionové a Dany špenátové.

Pak už kolem druhé hodiny odpolední následovala cesta do hotelu, kde jsme svorně padli. Z pokoje nás vystrnadily uklízečky, které se objevily nečekaně až kolem čtvrté, zašli jsme si tedy ještě na nákup a do haly hotelu na kafe, Dany mi četla z její povídkové knížky, inu byl to příjemný podvečer :)

Teď se blíží půlnoc (českého času šestá hodina ráno), moje milovaná žena teď spokojeně chrupká, tak vám můžu říct tajemství: Před pár minutami se mi povedlo zabookovat let už v sobotu! Sice je to opět přestupní přes Cinncinati v Ohiu a Paříž, ale budeme doma už v neděli ráno! Hurá, a pak že trpělivost přináší jenom růže :o)))

Joe

P.S.: Opět fotka na konec - osvětlený tunel metra trasy E, to jsem prostě nemohl nevyfotit... Mám taky zálusk na muzeum dopravy v Brooklynu, ale kdoví zda zbyde čas a peníze.

[Akt. známka: 1,00 / Počet hlasů: 1] 1 2 3 4 5
Celý článek | Autor: JoeMax

Novinky
18.04.2010: Blbá sopka!
Kvůli zrušeným letům si musíme pobyt v NY prodloužit o týden, první volný spoj do EU je 25.4. :(

14.04.2010: Jsme v New Yorku!
Zdárně jsme přistáli, ubytovali se a teď vyrážíme na sváču a do města. Večer (je tu teprv 15:54) napíšeme víc!

11.05.2009: resisTrance vol.6:
Nový DJ set v žánru trance/ progressive ke stažení v sekci Download! Šesté pokračování série resisTrance je tentokrát tvrdší a dupavější, tak přeji příjemný poslech :)

11.01.2009: AC Žíznivci
vybojovali v zimním Exit Fortuna Cupu fantastické třetí místo! :o)

01.01.2009: Omlouváme se
předem za možný krátkodobý výpadek kolem 2.-5. ledna kvůli údržbě serveru.

01.01.2009: Joe & Lotrinka
přejí všem návštěvníkům hodně štěstí do roku 2009 :o)

16.11.2008: Ze sportu:
Milovičtí fotbalisté mají po několika dvouciferných vítězstvích po půlce sezóny jasně nakročeno do I.A třídy, s náskokem 12 bodů jasně vedou tabulku. Benátečtí hokejisté se zuby nehty drží v 1. lize, jsou mezi 16 týmy na 14. místě. Uvidíme, jak se povede novému kouči...

28.07.2008: Nejezděte
se koupat na Sadskou. My si pak nemáme kam lehnout :-D

05.07.2008: Jedeme na
dovču, takže o nás nějaký čas neuslyšíte, ale zato pak přineseme novou fotogalerii z hor a doženeme článkový deficit :o) J&L

23.06.2008: Plný počet
získaly Milovice z posledních dvou ligových zápasů, na jejich setrvání v okresním přeboru už to ale nic nezměnilo. Na hřišti jsem s foťákem chyběl, zmohl mě Francinův ležák :-D

Google

Naše megastránky běží na systému phpRS.