Sobota v NYC
JoeMax & Lotrinkas
Dnešní datum: 16. 12. 2018  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Weblinks
Hlavní menu

24 25 26 27 28 29 30

Cestování

* Sobota v NYC

Vydáno dne 18. 04. 2010 (2327 přečtení)

I přesto, že předpověď hlásila pěkné počasí, probudili jsme se do zamračeného rána. Já ještě s tím nenáviděným nejnepříjemnějším pocitem - opar na rtu.

Z hotelu jsme vyrazili docela časně, neboť upoutávka v New York Times, které jsme koupili den předtím, hlásala velké slevy v největším obchodním domě světa - Macy´s. Nic nás zde však nenadchlo, takže jsme se jen krátce pokochali patry nádobí, nábytku, kabelek, vůní a oblečení všech možných barev, střihů a značek, ale shodli se, že nakupování nás v tomto velkoměstě nijak nebere. Paradoxně se nabídka letenek a ubytování, kterou jsme pro naše cestování využili, jmenuje I love shopping in New York.

Poté, co jsme zblajzli oběd ve formě rychlé pizzy, vydali jsme se na náš druhý výlet kouzelným Central Parkem. I když nesvítilo sluníčko, byl úžasný. Zelená je tak nějak zelenější, tráva nějak travnatější, stromy vyšší, lidi usměvavější, veverky chlupatější. :) Skoro každá lavička je sponzorský dar, na který si dárce může nechat upevnit kovovou destičku s čímkoliv... většinou z lásky někomu, na památku někomu, jako dárek k narozeninám či prostě jen tak své jméno, což je supr nápad. Já bych si klidně pořídila lavičku ve Stromovce. :). Celý manhattanský park je lemován rozkošnými lucerničkami.

V parku jsme stávili pár hodin studenou procházkou, ale opět nás dostihlo do univerzální pravidlo, že mužská nervozita roste s objemem močového měchýře. Relativně brzy jsme však našli veřejné záchodky. Já jsem svou potřebu ještě ovládla, jelikož místí "restrooms" zde neskýtaly mnoho soukromí a my jsme se z chodníku mohli kochat kotníky dámy, která právě čůrala na onom WC (Joe si je chtěl vyfotit), které však bylo od ostaního světa rozděleno jen příčkami umístěnými asi 20 cm od země.

Jelikož už jsme byli docela vymrzlí, vydali jsme se po nedaleké Madison Avenue na lov po nějakém teplém místečku. Všude však prapodivné butiky, kde cena svršku stoupající měla za následek počet zákazníků klesající (prakticky všude prázdno). Nikde žádný útulný podnik, kde bychom chtěli složit naše uťapaná těla, takže jsme po několika blocích prošli přes krásnou Park Avenue (která se nemenuje Park jen tak) na Lexingtonovu, kde na nás po pár metrech čekala útulná kavárna Starbucks. Tady jsme se docela rozseděli, vypily 2 kafe, snědli 2 borůvkové moučníky, napsali pár pohledů, početli něco místních novin a vyrazili dál.

Po 2 přestupech metrem jsme se ocitli na Rooseweltově ostrově, který je pravděpodobně pravý ráj vyšší střední vrstvy a to i přes svou rozlohu - jen málo přes půl kilometru čtverečního. Nedaleko metra jsme potkali velkou supinu mladých lidí hrající fotbal (nikoliv soccer), dál od metra na promenádě okolo řeky zase krásnou veverku. Velká část ostrova je zastavěna krásnými moderními vysokými cihlovými budovami sloužící výhradně k bydlení a celé to působí jako velmi příjemný celek. Funguje zde také lanovka propojující ostrov z dalším a to manhattanským.

Jelikož už jsme byli uťapaní a dávala se do nás zima, koupili jsme si ještě u milého chlapíka libru jahod a vydali se metrem zpět do hotelu.

FOTKY Z DNEŠNÍHO DNE

Zde nás však čekalo nemilé, překvapení, ktešré jsem si nebyla ochotna ani v nejmenší připustit. Náš let byl kvůli prachovému mraku z vybuchlé islandské sopkyzrušen. To byla první informace, která odstartovala spousty reakcí.

Oba jsme museli dát vědět do práce, rodinám, a hlavně se o sebe postarat. Joe se asi po půl hodině dovolal na místní pobočku aerolinek, aby nám zrušení letu potvrdili a nabídli přebookování letenek na let za 7 DNÍ a to s přestupy v Detroitu (který není v Kanadě, ale v Michiganu :) ) a přes Amsterdam.

Zatím máme prodloužené na pár dní i ubytování, peníze ještě také nějaké, takže snad ve zdraví přežijeme. Hlavně tedy ve zdraví, jelikož nám končí pojištění všeho a cestovka na naše maily zatím díky časovému posunu a víkendu nereaguje.

Občas na webu aerolinek problikne nějaký volný dřívější let, ale jen na pár sekund a není v našich možnostech si zatím let přerezervovat na dříve. Takže uvidíme, kdy se vlastně dostaneme domů.

Dany

[Akt. známka: 0 / Počet hlasů: 0] 1 2 3 4 5
Celý článek | Autor: Lotrinkas

Novinky
18.04.2010: Blbá sopka!
Kvůli zrušeným letům si musíme pobyt v NY prodloužit o týden, první volný spoj do EU je 25.4. :(

14.04.2010: Jsme v New Yorku!
Zdárně jsme přistáli, ubytovali se a teď vyrážíme na sváču a do města. Večer (je tu teprv 15:54) napíšeme víc!

11.05.2009: resisTrance vol.6:
Nový DJ set v žánru trance/ progressive ke stažení v sekci Download! Šesté pokračování série resisTrance je tentokrát tvrdší a dupavější, tak přeji příjemný poslech :)

11.01.2009: AC Žíznivci
vybojovali v zimním Exit Fortuna Cupu fantastické třetí místo! :o)

01.01.2009: Omlouváme se
předem za možný krátkodobý výpadek kolem 2.-5. ledna kvůli údržbě serveru.

01.01.2009: Joe & Lotrinka
přejí všem návštěvníkům hodně štěstí do roku 2009 :o)

16.11.2008: Ze sportu:
Milovičtí fotbalisté mají po několika dvouciferných vítězstvích po půlce sezóny jasně nakročeno do I.A třídy, s náskokem 12 bodů jasně vedou tabulku. Benátečtí hokejisté se zuby nehty drží v 1. lize, jsou mezi 16 týmy na 14. místě. Uvidíme, jak se povede novému kouči...

28.07.2008: Nejezděte
se koupat na Sadskou. My si pak nemáme kam lehnout :-D

05.07.2008: Jedeme na
dovču, takže o nás nějaký čas neuslyšíte, ale zato pak přineseme novou fotogalerii z hor a doženeme článkový deficit :o) J&L

23.06.2008: Plný počet
získaly Milovice z posledních dvou ligových zápasů, na jejich setrvání v okresním přeboru už to ale nic nezměnilo. Na hřišti jsem s foťákem chyběl, zmohl mě Francinův ležák :-D

Google

Naše megastránky běží na systému phpRS.